søndag 9. august 2015

Litt lunere i stuen.. :)

Nå når vi er kommet ut i August og kveldene blir mørkere, kjenner jeg at jeg trenger å gjøre det litt lunere inne. Jeg som alltid har hengende oppe hvite gardiner.. gjerne blonder, har nå vært og kjøpt meg nye og mørkere gardiner til stuen. Ettersom jeg har endel malte møbler med slitasje slik at treverket kommer frem måtte da det passe bra :) Kjøpte først ei lengd for å se.. 


Det er uvant med annet enn hvitt, men både jeg og jentene er veldig fornøyd, og flere gardinlengder blei kjøpt i går :)


Dette gamle skapet som jeg har i stuen kom jeg tilfeldig over i ei lokal kjøp og salg gruppe på facebook. Jeg vart mildt sagt hoppende glad da det ble mitt :) Vi har alle ulike smaker, og jeg har jo hatt besøk av flere som lurer på om jeg ikke skal pusse det opp.. hihi Men Nei.. For meg er skapet aldeles nydelig akkurat som det er nå. Det er slik jeg liker det :) 

Ingen kommentarer: